POVRAT I RASKID UGOVORA
Ako ste se predomislili glede narudžbe naručenu robu možete vratiti bez objašnjenja, a narudžbu je moguće otkazati i prije nego li je poslana ili dostavljena na navedenu adresu. Za povrat robe potrebno je napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji i vratiti proizvod(e).
Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji
Moguće je napraviti jednostrani raskid Ugovora u roku 14 dana od dana kada ste primili pošiljku. Potrebno je popuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu, poslati ga popunjenog nama na e-mail adresu amdpromet@gmail.com, upakirati robu u kutiju te vratiti ju nama poštom ili osobno na adresu Medarska 80, 10000 Zagreb.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE.
Da bi raskid navedenog Ugovora bio moguć i to u punom iznosu važno je da kupljena roba nije korištena te mora biti neoštećena, u istom obliku i u orginalnom pakiranju. Ako je došlo do korištenja robe naši će djelatnici po primitku vraćene robe izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima uporabe i sukladno tome odrediti koliki će postotak povrata novca biti vraćen kupcu. Procjenu će izvršiti naši djelatnici u roku od 24 sata od prijema povrata robe. Nakon provedene procjene stanja korištenja robe povratno ćemo vas o tome obavijestiti. Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe. U slučaju kartičnog plaćanja povrat sredstava moguć je na karticu kojom je plaćanje izvršeno putem sustava CorvusPay.
Predlažemo da prije potpisivanja dostavnog lista paket ne preuzmete, nego ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe. Ako roba ima vidne nedostatke i oštećenja ili je riječ o proizvodima koje niste naručili nemojte preuzimati paket – dostavljač će ga vratiti natrag nama, a naši djelatnici će vas kontaktirati radi dogovora nove dostave ispravne robe ili eventualnog povrata sredstava u slučaju da roba koju želite nije dostupna.
REKLAMACIJE
Ako ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja i prije ili odmah nakon prvog korištenja proizvoda ili ako je riječ o robi koju niste naručili, javite nam se u roku od najviše 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. U tom slučaju radit ćemo reklamaciju proizvoda koja uključuje preuzimanje starog proizvoda i dostavu novog bez dodatnih troškova za kupca, odnosno povrat sredstava ako novi artikl nije dostupan.
AMD promet d.o.o. zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.
Molim popunite formular da biste zatražili (dobili) broj zahtjeva za povrat robe (RMA).